domingo, 10 de maio de 2015

Dia das mães - Mother's day

Thank you, Mom...
for the love, strength, and care
for in this world that is quite rare
for being my guardian and my guide
on those sad days when I cried
(…)
So thank you, Mom,
I love you so much!
never forget, the support and love I have for you will never diminish,
you are one of the strongest people I know,
so don't let anyone else's evil decisions or careless actions
change who you are today.
you are better than all of them and stronger in every way.

http://www.familyfriendpoems.com/poem/thank-you-mom-5#ixzz3Zlewm3fr 

Family Friend Poems
...........................
Obrigado, mamãe ...
pelo amor, força e cuidados
pois neste mundo que é muito raro
por ser minha guardiã e minha guia
nos dias tristes quando eu chorei
(...)
Então, obrigado, mamãe,
Eu te amo tanto!
nunca esqueça, o apoio e amor que eu tenho por você nunca vai diminuir,
você é uma das pessoas mais fortes que eu conheço,
por isso não deixe as decisões ruins de ninguém ou ações descuidadas
mudarem quem você é hoje.
você é melhor do que todos eles e mais forte em todos os sentidos.

Nenhum comentário:

Postar um comentário